Someone once told me that you have to choose

Fanihelvetesjävlaskiiitamegastorabajskorv. megabajskorv?? what lixom? men jag diggade de så det fick bli de men i alla fal så  förlorade vi matchen och det är inte rättvist!! men livet är ju inte alltid rättvist. så vi fick åka hem igen.


Gud var tiden går snabbt! jag måste börja plugga men jag kan bara inte börja!! och vi har ett prov första dagen och sen har vi lite annat skiit, och jag vet seriöst att jag måste börja.
men istället så sover jag kollar på tv sitter vid datan spelat fotboll och träffar kompisar och jag får ju inte glömmat att jag shoppar en del. det är lixom det roliga.

ska inte sitta uppe så länge idag för att jag har ju typ vänt helt på dygnet...så jag ska försöka gå tillbaka till normala tider

imorgon ska jag träffa mina sexiga flickor Fanny och Cissi. och vi ska väll ta och hitta på någonting..(hoppas jag)
PUSS!


haha, Fanny och Cissi är med på ett hörn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0