Old dogs - rekommenderas!! om man gillar och skratta, HAAHA

Har varit och kollat på Bio men pappa och brorsan på old dogs, jag tycker att den är fett bra satt typ och garvade hela tiden. den kan jag rekommendera!!
igår hade jag ju cup och det gick ju bra eller vi gick vidare. första matchen vann vi med 3-1 om jag inte minns fel mor Bp, andra matchen förlora vi med 9-2 lite pinsamt men man måste ju förlora för att kunna vinna de var mot älta sen sista matchen var mot aspudden och vi vann me 3-1 :D tyvärr inga mål för min del men vi hoppas att det kommer på söndag då det är slutspel. LÄNGTAR TILL SÖNDAG och det är ju nästa år vi ska förtsätta med cuppen NÄSTA ÅR visserligen den 3 januari men ändå nästa år de blir lixom inte 09 utan 10, 2010 :D. imorgon ska jag följa mamma in till stan och ska på en grej och ville att jag skulle följa med så jag gör det och samtidigt så tror jag att det blir lite shopping. så jag ska nog upp ganska tidigt imorgon.
Ha en kul måndags kväll och vi hörs antagligen snart. <3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0